18 Feb 2011

Baby seberat 20kg

Alolo...Tomey..tomey...tomey...
Nak cubit...nak cubit..nak cubit...pipi dia..
Korang nak tau tak, ade seorang baby ni lahir kat Iran, berat dia dah mencecah 20kg masa umur dia 7 bulan..Tapi, masa dia lahir beratnya normal iaitu 3.6 kg la..
Yang peliknya, baby ni ada nafsu makan yang terlampau..
Sampai-sampai, setiap jam dia nak makan je..
Tapi bagi aq la kan, aq suka baby temok-temok camni..
Chumel wooo.....

Ni hah baby yang cute miut tuh..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






p/s : Memang betul-betul comel kan??
Kalau aq ada anak nanti, aq nak bagi anak aq makan banyak-banyak la..mana la tau dapat jadi macam ni...Kawaaiii...

4 comments:

hakeem kira said...

aku dah boleh agak besar nnt dia jadi cam siapa .

EyToNeZ said...

hakeem:mcm sape?

nelly said...

alamak ! comel nya !! adoi ..
geram ..

EyToNeZ said...

nelly : taw xpe..mcm nk cubit2 je pipi dy..chumel sgt3 !!