3 Feb 2011

Tengok gambar Ni

Aq nak tunjuk beberapa gambar yang menarik bagi mata kita la..
Tapi kalau rasa tak menarik, jangan tengok lah..
Curi-curi tengok pon tak boleh k..


Gambar yang pertama ni ialah gambar yang seolah-olah beralun bila kita tengok..



Gambar yang kedua pulak, macam gambar roda yang berpusing..


Gambar yang terakhir ni, aq pon kurang faham apa yang sebenarnya aq nampak..
Kalau-kalu korang tau apa yang uniknya pasal gambar no 3 ni, pliz inform me k..
Pandangan orang masing-masing berlainan..
So, jangan malu jangan segan bagi pendapat pasal gambar no 3 ni..


3 comments:

lavender harum wangi said...

erk, konfius pening~!! xtaw la pekebenda sebenarnya motif pic ke-3 tu.. hahahaha, btw folo sini :D


Jom baca dan komen post terbaru adakah anda seorang yang sadis

cik wanie LovelA said...

mata dah juling haha

EyToNeZ said...

tq cik lavender..mmg agak pning ble tengok pic last tuh..huhu

cik wanie :jangan tengok lagi..nnti juling susah tu..hahaha