4 May 2011

Bila Wanita Beraksi Pada Lelaki Curang !!

Assalamualaikum.


Jangan disangka air tenang takde buaya taw. Dan jangan pula sesekali sangka perempuan adalah lemah walaupun dah dinobatkan sebagai kaum yang lemah. Tapi, hati pompuan memang lemah. Lagi bile ternampak benda-benda yang diorang minat. Amek kaw...mata liplap liplap, tak kedip pon. Nafsuuu...Nafsuuu..!! Bile ade nafsu, mesti ade Setan..Setan.!!

Yelah, pompuan punye nafsu kan 9:1 berbanding lelaki. Lepastu, mulut mesti kumat kamit puji benda yang diorang suke. Mulalah buat mulut itik dia kalau tak dapat benda yang dia nak. Termasuk bila suke dengan lelaki. Pewh, puji lebih kaw. Siap tulis cerpen lagi pasal pasangan yang dia minat. Huh, siap buat diary lagi taw. Tak kire lah walaupun da nak masuk tahun baru, tetap jugak terkial-kial beli diary baru sebab nak luahkan isi hati dalam diary. Mesti Diary tu pon kumat kamit menyumpah serapah

" Asek-asek nak citer pasal lelaki ko tu..Bosanlah I macham ni..Menchi Taw.."

Si pompuan pulak senyum sorang-sorang macam syot satu kabel. Yang tak boleh bla, bile die da mule berbual sorang-sorang. Ya Ampun, plis Dech !! O'ooww...Sebenarnye aq bukan nak cerite pasal pompuan bile jatuh cintan. Tapi, aq nak citer pasal

"Apa Perempuan Buat Bila Dapat Tau Kapel Die Scandal !"

Macam novel aq kat atas tadi, aq cakap pompuan ni adalah kaum yang lemah. Tapi, korang tau tak? Hati dorang je yang lemah. Cepat tersentuh, pantang dipuji sikit. Tapi, Otot dorang tak lemah taw bila die kena tipu. Kalau tak caye, cube tengok ni



Pewh, da macam Perang Kapak !!




Jangan ingat pompuan tak mampu nak wat iklan !
Pompuan pon banyak duet taw. Kalau tak caye, bace kt p/s dy tu ha.
Hehe~



Yang ni kreatif sikit.
Pompuan ni mesti Kaki Seni. Sebab tu die wat camni.



Yang ni, surprise depan rumah !!



Pompuan ni sekutu dengan pompuan yang kaki Seni kat atas tadi.
Cute Quotes kaw !!



Kesian giler. Nampak sangat pompuan yang buat ni sayang giler kat laki tu..
Ish..ish..ish..
Sape terjumpe, sile call 999 k.

Ok lah, kpd lelaki kat luar sane yang rase-rase nak curang,
pikir masak semasak masaknye k.
Good Luck ~

2 comments:

iDeaL cRazEe said...

Pesanan moral kpd kaum laki : pilihlah pasangan dgn btol, bukan banjingan ok...haha ;D

FaRiA EyToNeZ said...

@Ideal: hahaha..psanan yg msok akal..