22 Jan 2014

Di usia ini...


Assalamualaikum.

Di usia ini..

Aku percaya mereka² yang dah melalui fasa ni dah rasakan apa yang aku rasa. Sebab di usia ini, macam-macam persoalan yang timbul. Terlebihnya persoalan pasal hati, hidup dan pilihan.
Rumit, perlu kecekalan, nasihat, dan paling utama..kepercayaan kat Allah. Betul tak tipu.

Bilamana diri didesak pelbagai keinginan, impian dan cita-cita. Tiba-tiba ada perkara lain menghampiri. Mesti kau rasa "Aagghh..apakah semua ini??"

Rupanya, sulit menjalani hari di usia ini. 24. Dah tua? "Taakk..Masih muda lagi tu. "
Itu bila makcik yang berumur 50 tahun keatas cakap, boleh la. Cube tanya budak umur bawah 12 tahun. Mungkin ayat diorang lebih sedap, "taklah tua SANGAT.." Ok Fine..

Andai umur panjang, pastinya akan banyak PENGALAMAN yang aku dapatkan di usia ini.
Tapi di usia ini juga, tak mustahil ia setakat di sini saja.





No comments: